Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Dat is zeker mogelijk.
als je niet tevreden bent over de door jou bestelde producten dan heb je de mogelijk om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren om het volledige aankoop bedrag terug te ontvangen
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te uitproberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is, verzendkosten zijn voor de koper.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Stuur ons een email met je retouraanvraag via de contactpagina wij sturen je dan een retourformulier op.
Stuur het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de zending.
Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de wettelijke garantie van 6 maanden valt, dan zullen wij kosteloos voor reparatie of vervanging zorgen alleen bij normaal gebruik van het product.
Speakers, versterkers etc gaan niet zomaar kapot!
Standaard heb je 1 jaar fabrieksgarantie op onze producten, behalve op 4 Connect, Expert Electronics, Faital Pro en Banda Audioparts daarop krijg je 6 maanden garantie.